Game Algemeen

1

TES V: Skyrim [Algemeen]

Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

30 november 2011 - 18:43
Op zowel positief als negatief gebied is er om deze game veel te doen. Het spel heeft te maken met glitches en bugs, vervelende en komische bugs.

Het laggen of crashen van het spel als je save game een bepaalde grote heeft bereikt bijvoorbeeld (omstreeks 5 MB begint de lag en het wordt alleen maar erger naar mate je meer uren maakt) is fokking vervelend en je zult moeten wachten op de grote patch van Bethesda om dit op te lossen.

Na de 1.2 patch die twee dagen geleden vrijgegeven is door Bethesda resulteert in sommige gevallen in een bug die ervoor zorgt dat draken achter uit vliegen, kijk dat is best komisch om te zien. Je weet echt niet wat je ziet.

Feit blijft dat het spel eigenlijk door alle bugs, zoek een bug/glitch lijst op en je bent wel even zoet met lezen, tot grond toe afgebrand zou moeten worden. Elke andere game was dat lot allang ten deel gevallen.

Waarom Skyrim niet? Waarom blijft men enthousiast over de game en waarom blijft hij zo goed verkopen?

Omdat het een awesome-kut-spel is (excuses voor de dames).
Heb je Oblivion of Skyrim niet gespeeld, dan zul je het niet begrijpen. Aan het uitleggen begin ik niet, ik zou zeggen speel de game gewoon een keer al is het maar voor een kwartiertje bij je buurjongen for all I care.

Laten we hopen dat Bethesda snel de grote patch uitbrengt zodat gamers helemaal los kunnen gaan.

Overige meningen welkom uiteraard!

Laatst gewijzigd door: Tristan op 30 november 2011 - 18:48
xRenZx xRenZx

Badass

719 berichten

05 december 2011 - 14:05
Voor mij toch wel GOTY. Heeft 'ie Mortal Kombat toch weten te verslaan!
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

05 december 2011 - 17:20

xRenZx schreef:
Voor mij toch wel GOTY. Heeft 'ie Mortal Kombat toch weten te verslaan!

Inclusief bugs nog wel

xRenZx xRenZx

Badass

719 berichten

07 december 2011 - 10:01
Ik heb op de pc nog geen bugs ondervonden, maar dat mocht de pret destijds bij Oblivion en Fallout ook niet drukken.
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

09 december 2011 - 19:37
Een timelapse van enkele plaatsen uit Skyrim op ultra high setting op de pc. Dit laat zien hoeveel detail er in de game gestopt is. Die boom waar jij langs rent, fucking leeft!

Het is gemaakt door Tom Harris die professioneel fotograaf is.

Laatst gewijzigd door: Tristan op 09 december 2011 - 22:10
breedfan breedfan

Dude

49 berichten

09 december 2011 - 21:41
woaah die timelaps ziet er wel echt fucking gaaf uit man!
Tristan Tristan

Diehard

2286 berichten

11 januari 2012 - 21:56
Eindelijk een oplossing voor de lag! Nu wachten op patch 1.4.

Laatst gewijzigd door: Tristan op 11 januari 2012 - 21:56
1

Je moet ingelogd zijn om te reageren.